تخلیه آهسته سینک حمام: با این 5 ابزار گرفتگی را از بین ببرید

اگر با جمع شدن آب در سینک حمام خود مشکل دارید، احتمالاً به دلیل گرفتگی است . شایع ترین علت این گرفتگی ها مو است، بنابراین اولین چیزی است که باید به دنبال آن باشید. اگر ترجیح می دهید با یک لوله کش تماس نگیرید، راه هایی برای رفع انسداد وجود دارد. در اینجا برخی از بهترین ابزارها برای مقابله با تخلیه کند در سینک حمام آورده شده است.

انگشتان

اگر با انسدادی در کانال حمام مواجه شدید، اگر دستکش می‌پوشید، می‌توانید با دستان خود آن را برطرف کنید. گرفتگی به دلیل باقی مانده صابون لغزنده خواهد بود، بنابراین توصیه می شود دستکش استفاده کنید . اگر دستکش ندارید یا نمی توانید به گرفتگی دسترسی پیدا کنید، سعی کنید از یک رخت آویز صاف با نوک خمیده استفاده کنید تا آن را بردارید.


محلول ها یا مواد تشکیل دهنده خانگی

اگر مجرای حمام شما توسط مو یا سایر مواد آلی مسدود شده است، سعی کنید از جوش شیرین و سرکه برای حل این مشکل استفاده کنید.



یک فنجان جوش شیرین از آشپزخانه و به همان مقدار سرکه جمع کنید .

جوش شیرین را در لوله حمام و سپس سرکه بریزید . اجازه دهید محلول برای مدت کوتاهی وز کند و کف کند و سپس یک کتری آب داغ (اما نه در حال جوش) را در فاضلاب بریزید.

قبل از بررسی اینکه آیا گرفتگی از بین رفته است، مخلوط را برای چند ساعت بگذارید.

اگر لوله تخلیه همچنان مسدود است، دوباره همان فرآیند را امتحان کنید.

اگر سرکه ندارید، به همان میزان نمک و جوش شیرین را مخلوط کنید و روی آن آب داغ (اما نه جوش) بریزید تا انسداد لوله باز شود.

مار لوله کشی


مار لوله کشی ابزاری است که می توان از آن برای بازکردن انسداد کانال حمام مسدود شده استفاده کرد. برای خرید یا اجاره در فروشگاه های لوازم خانگی یا لوازم خانگی موجود است و همچنین می توان از آن برای رفع گرفتگی توالت استفاده کرد.


پیستون


ستفاده از پیستون توالت یک راه موثر برای رفع کندی تخلیه در سینک حمام است. این نیاز به تلاش و پشتکار دارد، اما با فرو رفتن کافی، باید بتوانید انسداد را به سطحی نزدیکتر کنید، جایی که بتوان به راحتی به آن دسترسی داشت.


جاروبرقی مرطوب یا خشک

اگر نوبت به آخرین راه‌حل DIY شما برمی‌گردد، جاروبرقی مرطوب یا خشک فروشگاهی ابزاری عالی است که می‌توانید هنگام تمیز کردن گرفتگی فاضلاب دوش امتحان کنید. این قدرت مکیدن زباله های مایع و خشک را دارد و تأثیر قوی تری نسبت به پیستون دارد.


ابتدا جاروبرقی را طوری تنظیم کنید که مایعات را بمکد و مطمئن شوید که فیلتر مناسب در جای خود قرار دارد.

شلنگ را روی لوله تخلیه قرار دهید و آن را روشن کنید. مکش قوی باید گرفتگی را به سمت بالا بکشد و از زهکش خارج کند.


در آستانه نزدیک شدن

رفع گرفتگی مجرای حمام می تواند یک سردرد واقعی باشد. اگر قبلاً برای شما اتفاق افتاده است، با این پنج ابزار انسداد را باز کنید.


اما برای جلوگیری از وقوع آن در وهله اول، پس از هر دوش گرفتن آب داغ در لوله توصیه می شود. همچنین توصیه می شود یک صافی یا درپوش برای زهکشی تهیه کنید که به راحتی می توانید آن را از یک فروشگاه سخت افزار یا حتی یک خواربار فروشی معمولی خریداری کنید. انجام اقدامات لازم برای نگهداری لوله کشی باعث صرفه جویی در زمان و هزینه شما می شود.


با از گرفتگی به خوبی جلوگیری کنید

شرکت Shroom اختراع شده و دارای طراحی منحصر به فرد مو و مواد نگهدارنده است که از ایجاد گرفتگی در وهله اول جلوگیری می کند. آنها برای تخلیه کند در سینک حمام ، دوش یا توالت عالی هستند ! هم اکنون بسته ستارگان Shroom ما را سفارش دهید و در اولین خرید خود تا 50 درصد صرفه جویی کنید!