بهترین محلول لوله بازکن


پاک کننده های تخلیه مایع یک روش مقرون به صرفه برای پاکسازی زهکش های مسدود شده شما است. یکی از محبوب ترین راه حل ها برای از بین بردن گرفتگی، پاک کننده های شیمیایی فاضلاب است. این یک روش DIY آسان برای کمک به پاکسازی فاضلاب شما است . در حالی که چنین پاک کننده هایی ممکن است کار را انجام دهند، به خاطر داشته باشید که ممکن است به فاضلاب شما آسیب برسانند و سازگار با محیط زیست نباشند. در این مقاله به معرفی بهترین پاک کننده های تخلیه مایع موجود در بازار می پردازیم.


پاک کننده های تخلیه مایع محصولات شیمیایی هستند که برای رفع گرفتگی زهکش ها استفاده می شوند. آنها معمولاً از مواد شیمیایی خورنده ساخته می شوند که می توانند تجمع چربی، مو و سایر مواد آلی را از بین ببرند. برخی از ترکیبات رایج موجود در پاک کننده های تخلیه مایع عبارتند از لیمو، اسید سولفوریک و هیدروکسید سدیم. در حالی که این محصولات می توانند در پاک کردن گرفتگی ها موثر باشند، اما در صورت استفاده نادرست می توانند مضر باشند. هنگام استفاده از این پاک کننده ها، مهم است که دستورالعمل های روی برچسب را به دقت دنبال کرده و بخوانید. همچنین استفاده از وسایل حفاظتی مانند دستکش و عینک در هنگام کار با این محصولات توصیه می شود.


در اینجا بهترین انتخاب های ما برای بهترین پاک کننده های تخلیه مایع وجود دارد:


رفع گرفتگی ژل درانو مکس


درانو مکس ژل پرفروش ترین پرفروش ترین پاک کننده های تخلیه مایع آمازون است. حاوی مواد پاک کننده تخلیه مانند هیدروکسید سدیم، مخلوط، سیلیکات سدیم و سورفکتانت است. این اجزا در عرض چند دقیقه گرفتگی ها را از بین می برند و درانو مکس را به یکی از بهترین محصولات موجود در بازار تبدیل می کنند. درانو مکس در حالی که برای سینک، دوش و وان ایده آل است، برای توالت مناسب نیست.


درانو مکس ژل دارای سیاست تضمین بازگشت وجه است و اگر از نتایج راضی نیستید، حق بازپرداخت کامل را دارید. فرمول سفید کننده غلیظ موجود در پاک کننده گرفتگی ژل درانو مکس، مستقیماً آب راکد را قطع می کند و به سخت ترین گرفتگی های شما می چسبد تا سریع آن ها را منفجر کند. این ژل برای از بین بردن مو، کف صابون و سایر گرفتگی های ضایعات بسیار عالی عمل می کند.


حل کننده گرفتگی تخلیه Green Gobbler یکی دیگر از پرفروش ترین پاک کننده های تخلیه مایع است. این پاک کننده مایع آنزیمی مو، کف صابون، کاغذ و چربی را حل می کند. دارای فرمول بسیار ضخیم است و می تواند در آب ایستاده فرو رود تا گرفتگی ها را مایع کند. Green Gobbler در یک بطری دو محفظه منحصر به فرد عرضه می شود و برای زهکشی آشپزخانه، زهکشی دوش و توالت مناسب است.


کار کثیف گرفتگی توالت ها را فراموش کنید. فرمول بسیار موثر Green Gobbler زهکشی مسدود شده را پاک می کند و مو، دستمال توالت، دستمال مرطوب مراقبت شخصی قابل شستشو، کف صابون و سایر مواد آلی که ممکن است باعث گرفتگی لوله های شما شوند را حل می کند. نام تجاری Green Gobbler به دلیل قابلیت اطمینان و عملکرد خوب خود شناخته شده است.


زهکشی ایمن لابراتوار Xion یک پاک کننده تخلیه زیست تخریب پذیر غیر قابل اشتعال و بی بو است. این ماده از آب سنگین تر است و به طور موثر در برابر مو، پرز، چربی، روغن، چربی و کف صابون عمل می کند. با این حال، برای گرفتگی های ناشی از کاغذ، ذرات غذا و پلاستیک ایده آل نیست. بر خلاف سایر پاک کننده های زهکش سخت، آزمایشگاه Xion به لوله های شما آسیب نمی رساند یا به باکتری های موجود در سپتیک تانک شما آسیب نمی رساند.


پاک کننده مایع آزمایشگاهی Xion منحصر به فرد است زیرا با 2 ابزار تمیز کردن مار زهکش مو نیز همراه است. متمایز است زیرا پاک کننده گرفتگی تخلیه Xion توسط Terra Care Seal شناخته شده است، به این معنی که استانداردهای سازگار با محیط زیست را برآورده می کند. ایمن، بی بو و زیست تخریب پذیر است.


با فرمول عملکرد سه گانه Liquid-Plumr Pro-Strength Full Clog Destroyer با زهکشی های کاملا مسدود شده مبارزه کنید و از لوله ها محافظت کنید . Liquid -Plumr Pro-Strength Full Clog Destroyer Plus PipeGuard یک محصول پاک کننده تخلیه است که برای پاک کردن گرفتگی در لوله ها و زهکشی ها طراحی شده است. حاوی فرمول قدرتمندی است که برای از بین بردن سریع و موثر گرفتگی های سخت در نظر گرفته شده است. این محصول همچنین دارای فناوری PipeGuard است که برای کمک به محافظت از لوله ها در برابر گرفتگی های آینده در نظر گرفته شده است.


این ناوشکن Full Clog دارای فرمول سه گانه قدرتمندی است که در آب ایستاده می ریزد تا گرفتگی های کامل را باز کند و از لوله ها محافظت کند. همچنین همزمان با بوها مبارزه می کند. ژل ضخیم و قدرتمند به سرعت کل لوله را می پوشاند، موها، انباشته شدن کف صابون، مواد غذایی و سایر مواد آلی را حل می کند تا زهکشی شفاف را بازیابی کند. Liquid-Plumr شما را برای همه چیز از سینک های بدبو گرفته تا زهکشی های کاملاً مسدود می پوشاند.



Flo-Kem 5195 Flo-Zyme

Flo-Zyme - 5195


در نهایت، ما پاک کننده تخلیه Flo-Kem را برای تکمیل لیست خود داریم . این پاک کننده تخلیه مایع یک فرمول آنزیمی زیستی سنگین برای باز کردن زهکشی های سخت است. بوی بد شیمیایی از خود به جا نمی گذارد، بلکه پس از اتمام کار، بوی خوشی را به همراه می آورد.


Flo -Kem 5195 Flo-Zyme یک درمان باکتری زنده است که مواد جامد معلق مانند پروتئین ها، چربی ها، گریس ها، کربوهیدرات ها، روغن ها، قندها، سلولز و نشاسته را تجزیه و مایع می کند. بوهای سولفید هیدروژن و سایر بوهای بد و گازهای تولید شده از مواد زائد را از بین می برد. برای گیاهان، حیوانات و جانوران دریایی بی ضرر است. این شامل باکتری های خاص توسعه یافته، هوازی، بی هوازی و اختیاری است. آنها BOD و پتانسیل آلودگی را کاهش می دهند. این یک " انتخاب آمازون " برای پاک کننده های تخلیه مایع است.


نتیجه

هنگامی که می خواهید یک زهکش مسدود شده را سریع پاک کنید، پاک کننده های زهکش شیمیایی راه حلی عالی هستند. با این حال، قبل از استفاده از محصولی مانند Green Gobbler یا Drano، ابتدا باید مزایا و معایب تمیز کردن تخلیه شیمیایی مایع را بدانید.


مزایای پاک کننده های تخلیه

آسان برای استفاده : با تمیز کننده تخلیه شیمیایی، هیچ دانش فنی مورد نیاز، بدون ابزار خاص، و بدون جداسازی لوله ها وجود دارد. به سادگی درپوش را بردارید، محتویات آن را در زهکشی بریزید و منتظر بمانید تا ماده شیمیایی جادویی خود را اعمال کند.

سریع کار می کند : پاک کننده های تخلیه شیمیایی می توانند گرفتگی ها را در عرض چند دقیقه پاک کنند.

ارزان : اگرچه قیمت از محصولی به محصول دیگر متفاوت است، می‌توانید یک بطری پاک‌کننده فاضلاب شیمیایی را با قیمتی کمتر از 10 دلار خریداری کنید.

معایب پاک کننده های زهکشی

در توالت ها کار نمی کند : از آنجایی که پاک کننده های شیمیایی فاضلاب سنگین تر از آب هستند، در ته کاسه توالت می نشینند و نمی توانند از منحنی بالا به سمت گرفتگی حرکت کنند.

همه انواع گرفتگی ها را نمی توان پاک کرد : در حالی که پاک کننده های شیمیایی تخلیه با مواد غذایی، چربی یا گرفتگی مو به خوبی کار می کنند، اما در پاک کردن گرفتگی های ناشی از اجسام جامد بسیار بی تاثیر هستند.

در صورت استفاده نادرست خطرناک است : برخی از پاک کننده های فاضلاب هنگام شکستن گرفتگی بخارات مضر تولید می کنند. استنشاق چنین بخارهایی می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد. علاوه بر این، پاشیدن مواد شیمیایی خورنده روی پوست یا چشم‌ها می‌تواند منجر به سوختگی یا زخم شود.