نحوه باز کردن گرفتگی سینک آشپزخانه با دفع زباله


اگر در آشپزخانه خود زباله دانی دارید، احتمالاً هر روز چیزهای متنوعی را به فاضلاب می فرستید. ضایعات مواد غذایی در مقادیر کم معمولاً می توانند بدون هیچ گونه حادثه ای آن را از بین ببرند. اما بخش بزرگتری را ارسال کنید و احتمالاً با مشکل مواجه خواهید شد.


هنگامی که گرفتگی رخ می دهد، یک واکنش طبیعی این است که یک پاک کننده تخلیه شیمیایی را از یک فروشگاه بزرگ گرفته و از آن برای حل مشکل استفاده کنید. با این حال، پاک کننده های تخلیه شیمیایی می توانند باعث خوردگی و آسیب به لوله های شما شوند. و اگر زباله‌دانی دارید، مواد شیمیایی می‌توانند صدمات جبران‌ناپذیری به اجزای پلاستیکی و تیغه‌های فلزی داخل دستگاه وارد کنند.


قبل از ریختن یک پاک کننده شیمیایی در زهکشی دو بار فکر کنید و به جای آن این کار را انجام دهید.


با جدا کردن دفن زباله از برق شروع کنید. هرگز روی زهکشی که دفن زباله قدرت دارد کار نکنید.

از یک پاک کننده طبیعی ساخته شده از یک چهارم فنجان جوش شیرین و سپس نصف فنجان سرکه استفاده کنید. قبل از شستن آن با آب داغ از شیر، اجازه دهید چند دقیقه در فاضلاب دم بکشد.

اجازه دهید چند دقیقه آب جاری شود تا گرفتگی آن پاک شود.

در صورت لزوم تکرار کنید.

اگر پس از چند بار استفاده از این روش گرفتگی باقی ماند، از چراغ قوه برای نگاه کردن به زهکش استفاده کنید. گاهی اوقات، شما می توانید یک جسم خارجی را در زهکشی ببینید - یک استخوان یا ظروف. گاهی اوقات می توانید با استفاده از یک انبر یا انبر سوزنی به کالا برسید.

دفن زباله را دوباره به برق بزنید، آب را تخلیه کنید و آن را روشن کنید.

اگر هنوز یک بلوک دارید، می توانید از یک پیستون برای شل کردن گرفتگی استفاده کنید. اگر ماشین ظرفشویی دارید، مهم است که انتهای خط ماشین ظرفشویی را در جایی که وارد دفن زباله می‌شود، ببندید تا از بیرون زدن شیلنگ از نازل دفع در حین فرو رفتن سینک ظرفشویی جلوگیری کنید.

پیستون را مستقیماً روی زهکشی سینک قرار دهید تا پیستون کاملاً مجرای فاضلاب را بپوشاند. آب را به سینک اضافه کنید تا لبه پیستون با آب پوشانده شود. سپس، زهکش را به شدت به مدت یک دقیقه غوطه ور کنید.

پیستون را بلند کنید و جریان آب را بررسی کنید. اگر گرفتگی باقی می ماند، می توانید این روند را چند بار تکرار کنید تا ببینید آیا می توانید گرفتگی را آزاد کنید یا خیر. اگر گرفتگی از بین رفت، حتماً برای چند دقیقه آب داغ بریزید تا بقایای انباشته شده را از بین ببرید.

با یک تیم لوله کشی اضطراری تماس بگیرید

اگر سینک گرفتگی شما به سادگی تخلیه نمی شود، مهم نیست که چقدر تلاش کرده اید تا آن را تعمیر کنید، وقت آن است که با یک لوله کش تماس بگیرید! باقی ماندن آب راکد، به خصوص همراه با باقی مانده غذا، می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد، بنابراین گرفتگی شدید سینک به عنوان یک اورژانس محسوب می شود. در RS Andrews، تیم ما 24/7 برای کمک به هر گونه اضطراری لوله کشی که ممکن است با آن مواجه شوید در دسترس است!


خدمات را با یک لوله کش آتلانتا در RS Andrews برنامه ریزی کنید

اگر این کارها گرفتگی را از بین نبرد، وقت آن است که با یک متخصص تماس بگیرید. ما پیشنهاد می دهیم:


تمیز کردن زهکشی : اجازه ندهید تجمع در فاضلاب شما منجر به گرفتگی شود! تیم ما خدمات تمیز کردن زهکشی با کیفیت بالا را ارائه می دهد که باعث می شود آب آزادانه در زهکشی شما جریان یابد.

تعمیر زباله : ما به زباله‌های خود بسیار متکی هستیم، بنابراین خراب شدن زباله می‌تواند باعث ناراحتی جدی در هنگام پخت و پز و تمیز کردن شود. خدمات تعمیرات ما در کمترین زمان ممکن زباله های شما را دفع و دوباره کار می کند.

تعمیر اضطراری لوله کشی : اگر مشکل لوله کشی شما به سادگی نمی تواند صبر کند، تیم ما 24/7 در دسترس است! برای خدمات سریع و مطمئن می توانید روی ما حساب کنید.