5 دلیل که توالت شما هنگام شستشو بوی فاضلاب می دهد

لوله کشی


اگر هنگام شستشوی فاضلاب متوجه بوی نامطبوع فاضلاب شده ایدتوالت ، نشانه آن است که شماتجهیزات لوله کشی برای بررسی و تعمیر هستند. بویی که از شما می آیدتوالت می تواند برای سلامتی شما خطرناک باشد در حالی که حمام شما را در معرض خطر مشکلات دردسرساز مانند سیل قرار می دهد، بنابراین باید علت را شناسایی کنید و فوراً از یک لوله کش مجاز بخواهید آن را برطرف کند.


بوی فاضلاب می تواند نشان دهنده شکستگی مهر و موم در پایه شما باشدتوالت ، به ندرت استفاده می شودتوالت ، تله P معیوب، یا حتی انسداد در لوله فاضلاب. برای از بین بردن بو، باید به این مسائل رسیدگی کنید، اگرچه ابتدا از یک لوله کش مجاز می خواهید که مشکل را بررسی کند تا در دراز مدت آن را در جوانه رفع کند. در اینجا پنج دلیل وجود داردوقتی توالت را می‌شویید بوی فاضلاب می‌دهد:


1. دارای یک حلقه مومی شکسته است

شماحلقه مومی توالت بین شماستصندلی توالت و کف، آن را به لوله فاضلاب وصل می کند. این یک مهر و موم است که از شما جلوگیری می کندتوالت از نشت آب و گازهای فاضلاب به بقیه حمام شما. با این حال، با گذشت زمان، این می تواند فرسایش یابد و فرسوده شود و به آب و گازها اجازه نفوذ و فرار بدهد. وقتی روی حلقه می نشینید، می توانید بگویید که حلقه مومی شما شکسته استتوالت ، و کمی تکان می خورد یا تکان می خورد، و همچنین ممکن است قطرات یا گودال های آب را در اطراف خود مشاهده کنید.توالت .


2. به اندازه کافی مکرر استفاده نمی شود

به ندرت از شما استفاده می کندممکن است توالت اولین دلیلی نباشد که هنگام تشخیص علت بوی بد فاضلاب به ذهن خطور می کند، اما یکی از دلایل اصلی است. وقتی از خود استفاده نمی کنیدتوالت اغلب به اندازه کافی، آب در تله P تبخیر می شود، زیرا دوباره پر نمی شود. این آب به عنوان آب بند در برابر گازهای فاضلاب از لوله تخلیه عمل می کند، بنابراین زمانی که سطح آب پایین می آید، آب بند را جدا می کند و به گازهای فاضلاب اجازه می دهد تا به داخل لوله تخلیه شوند.کاسه توالت


3. گرفتگی دارد

شستن اقلام خاصتوالت ، مانند پوشک و نوار بهداشتی، می تواند باعث شما شودتوالت برای گرفتگی این راه را برای تجمع مواد زائد هدایت می کند و بوی نامطبوع را تشویق می کند تا به خانه شما بازگردد . فقیرلوله کشی همچنین می تواند منجر به انسداد در شما شودتوالت ، به خصوص زمانی که لوله های فاضلاب شما شیب کافی برای هدایت جریان زباله به سمت فاضلاب ندارند. اگر زباله به شما نزدیک استتوالت فرنگی ، بوی بد آن هنگام شستشوی بدن شما به خانه شما راه پیدا می کندتوالت . خوشبختانه، خدمات نظافت فاضلاب و زهکشی می تواند به حل این مشکل کمک کند.


4. دارای لوله تخلیه کوچک است

یک لوله زهکش کوچک و باریک به این معنی است که زباله ها در ورود به خط فاضلاب مشکل خواهند داشت. این همچنین به این معنی است که برای آن راحت تر استتوالت را با گازها و مواد زائد مسدود می کند، زیرا آنها نمی توانند به خط فاضلاب بریزند وشستشوی توالت به آرامی این نیز بوی بد را دوباره به داخل می کشدتوالت ، آنها را در خانه خود رها کنید.


5. دارای کاسه ترک خورده است

خوشبختانه، ترک خوردن کاسه یک مشکل نادر است، اما همچنین می تواند منجر به خروج گازهای فاضلاب از شما شود.توالت زمانی که آن را شستشو می دهید. شماصندلی توالت در صورت برخورد با نیروی خارجی سنگین، افتادن یا حمل وزن بیش از حد مستعد ترک خوردن است. هنگامی که شروع به ترک خوردن می کند، استفاده از آن خطرناک می شود، زیرا می تواند منجر به ترک شود نشتی توالت . در نهایت، هنگامی که کنترل نشود، می تواند منجر به سیل بزرگ شود، به همین دلیل است که ضروری استتعمیر توالت فرنگی در لحظه ای که ترک می بینید.


نتیجه

شماتوالت یکی از حیاتی‌ترین بخش‌های خانه شماست، بنابراین وقتی مشکلی پیش می‌آید، باید فوراً به آن رسیدگی کنید. با آگاهی از این دلایل و تماس با یک لوله کش دارای مجوز برای رسیدگی به این مشکلات، شما بدون بو خواهید داشت.توالتی که عملکرد عالی دارد


پلمب وان مسکونی وتجاریشرکت لوله کشی با لوله کش 24 ساعته که می تواند به تعمیر سریع سیستم شما کمک کند. ما مستقیماً به خانه شما می‌رویم، مشکل را تشخیص می‌دهیم و فوراً ما را انجام می‌دهیم خدمات لوله کشی برای بازسازی حمام شما ووسایل لوله کشی به کمال برای مشاوره و برآورد رایگان، امروز با شماره با ما تماس بگیرید!